elin
tonight's music,
tisdag, januari 18, 2011
fått ett nytt kylskåp, väntar på att det ska bli kallt ! härligt.
kokade en ny gröt imorse, gröt gjord på dinkelflingor, ingen höjdare.
ska fara till signe nästa helg, vilken lycka !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar