elin
tonight's music,
söndag, januari 16, 2011
det mest malplacerade ljudet på länge -
hörde gräsklipparen när det var snöstorm ute,
fel.
det var snöslungan.
1 kommentar:
Anonym
09:26
haha Elin det var det tokigaste jag hört på länge:)) kram mami
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
haha Elin det var det tokigaste jag hört på länge:)) kram mami
SvaraRadera