måndag, december 06, 2010

jag och jossan blev bjuden på middag och filmkväll hos marilyn, helmysigt och vilken galen film !

1 kommentar:

  1. Myyys! :)
    Sv: Jag tror också på årets kalender, dock ligger jag massa avsnitt efter nu. Tror jag bara sett 2 eller 3 :P

    SvaraRadera