elin
tonight's music,
fredag, december 10, 2010
fortfarande inte fått mina försäkringskassepengar för de tre veckorna på MS-läger. störande !
det är julklappstider, det är julgodis och julbakstider, det är vanlig hederlig middagstider och det är ikeatider imorn ! jävla försäkringskassan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar