onsdag, november 03, 2010

idag ska jag klippa mig, lycka på hög nivå !

thanksgivingmiddag hos oss på söndag, jag googlar recept, kollar menyer och planerar inköpslista, jag är Taggad !

3 kommentarer:

  1. Anonym18:43

    ser fram emot det,,ska bli spännande:)) kram mami

    SvaraRadera
  2. Elisabet09:43

    åh vad mysigt! *bjuder in mig själv* :D

    SvaraRadera
  3. kom elisabet. :D

    SvaraRadera