elin
tonight's music,
onsdag, oktober 20, 2010
vi har spelat innebandy idag, måste ändå säga att det var roligt !
sen när vi kom upp från källaren toksnöade det, och det gör det fortfarande.
1 kommentar:
Anonym
15:24
här har det snöat lite också..men nu skiner solen:)) kram mami
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
här har det snöat lite också..men nu skiner solen:)) kram mami
SvaraRadera