vaknade just upp efter tolv timmars sömn, lätt groggy men en lycklig katt bredvid mig; "ÄR DU VAKEN?!"
nu sitter han ute på balkongen och stirrar, can't blame him. det är en otroligt vacker höst ute !
idag är det signes födelsedag ♥, och även john lennons 70års dag, och hemma på storgatan hyllar vi denna otroliga musiker med bakning och god mat.
snart sävar, måste tvätta och packa väskan.
jag saknar dig redan<3kram mami
SvaraRadera