tisdag, oktober 12, 2010

uppe med tuppen, uh.
måste få i mig frukost innan jag ska träffa läkaren klockan 8.
sen ska jag göra ett konditionstest. wtf?

1 kommentar:

  1. Anonym12:40

    hoppas att du har sovit bra i natt i alla fall,konditionstest...vilka tokiga saker dom kan hitta på...haha/kram mami

    SvaraRadera