elin
tonight's music,
tisdag, oktober 12, 2010
har målat en sidensjal åt farmor i julklapp, skitroligt ! så nu är den julklappen fixad.
och ikväll har jag varit hos moster anna och myst, suttit i soffan, ätit magnum och lekt med kissebarnen.
kissemamman pratade med bäbisarna som min bäbiskatt pratar, så nu saknar jag min bäbiskatt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar