elin
tonight's music,
fredag, oktober 08, 2010
tänk att jag är som en gammal tant, jag gäspar nu och vill sova.
HALLÅ ? FREDAG OCH LEDIG ? FREDAG OCH LEDIG OCH TJUGO I SJU !?
det skiter väl en gammal kärring i ! nu ska pyjamasen på !
1 kommentar:
lenski
18:56
gud så skönt. här åkte den på vid 18. it's sweeeeet.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
gud så skönt. här åkte den på vid 18. it's sweeeeet.
SvaraRadera