elin
tonight's music,
onsdag, oktober 06, 2010
idag har jag spenderat i stan med fint sällskap ; rebecka, linda och mamma. kinalunch, småshopping och en ny hoya, lycka !
sen kom jag hem till en glad man och en glad katt.
små saker som gör livet värt att leva.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar