elin
tonight's music,
onsdag, oktober 13, 2010
hamnat med de bästa brudarna, vi skrattade så mycket vid kvällsfikabordet så tårarna rann.
imorn är det vattengympa igen vilket vi alla älskar,
och på fredag är det bowling och sen får jag åka hem till min älskade man och katt !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar