elin
tonight's music,
måndag, juli 26, 2010
vi bakade pizza ute i gammgårn igår, stenugn, helt otroligt att vi bott i öre sen -94 och använt den en gång tidigare, hur som helst var det skitmysigt och ska göras om igen !
1 kommentar:
Anonym
18:42
Pizzan var ju kalasgod,mums:) kram mami
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Pizzan var ju kalasgod,mums:) kram mami
SvaraRadera