fredag, juli 30, 2010

PÅ TISDAGEFTERMIDDAG TAR JAG FRAM DAMMSUGAREN, SKURHINKEN OCH CITRONSÅPA, FÖR DÅ GÄLLER DET.

2 kommentarer:

  1. Anonym08:47

    Tummen upp:)mami

    SvaraRadera
  2. Stefan W23:07

    Stackars nikk, han vill borsta tänderna som vanligt. Jag tror han kan det själv.

    SvaraRadera