elin
tonight's music,
lördag, juli 17, 2010
hade en helfin kväll igår med familjen,
räkfest hemma hos larssons, nicholas grillade också !
ikväll ska nicholas och jag njuta av livet på bishop arms, äta ute och ta det lugnt, vi ska även gå på bio.
i övrigt är jag trött, ingen nyhet !
2 kommentarer:
Anonym
08:34
Det var så roligt att ha er båda här:) kram mami
Svara
Radera
Svar
Svara
Rebecka
20:52
you called me? ;P
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Det var så roligt att ha er båda här:) kram mami
SvaraRaderayou called me? ;P
SvaraRadera