lördag, juli 17, 2010

hade en helfin kväll igår med familjen,
räkfest hemma hos larssons, nicholas grillade också !
ikväll ska nicholas och jag njuta av livet på bishop arms, äta ute och ta det lugnt, vi ska även gå på bio.

i övrigt är jag trött, ingen nyhet !

2 kommentarer:

  1. Anonym08:34

    Det var så roligt att ha er båda här:) kram mami

    SvaraRadera
  2. Rebecka20:52

    you called me? ;P

    SvaraRadera