elin
tonight's music,
tisdag, maj 25, 2010
nu är det bara timmar kvar,
eller ja,
nästan trettiosex, men, jag är glad ändå !
vi behöver varandra nu,
små saker blir stora, onödigt.
tio-sex idag, (ovanligt)
men, sen ska jag hämta mina plommon på ica och så ska plommonchutneyn kokas, trevligt !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar