elin
tonight's music,
lördag, maj 29, 2010
jobbar ihelgen, varit ledig två dagar med min raring.
det känns så fel att jobba när vi är tillsammans, är ju van att ses och ha semester.
så, nu har jag inte semester, knäppt.
jag älskar dig. <3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar