elin
tonight's music,
måndag, mars 01, 2010
jessica och jag åt fisksoppa idag, gott och skönt med sällskap,
känner mig ensam, försöker trycka undan känslan men känner mig halv utan min raring.
ska gå och simma imorn, jag längtar!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar