tonight's music,
cherryblossom!
åh, körsbärsträd. ta med ett hem till mig!
jaa, visst ar de sjukt vackra.
man blir ju mållös herregud så vackert:)))mami
Det är ju VÅÅÅR där!Ta med dig den när du åker tillbaka. Här i sthlm väntas det ännu mer snö. Det ska snöa i 3 dagar och temperaturen ligger på härliga -7 grader.:)
cherryblossom!
SvaraRaderaåh, körsbärsträd. ta med ett hem till mig!
SvaraRaderajaa, visst ar de sjukt vackra.
SvaraRaderaman blir ju mållös herregud så vackert:)))mami
SvaraRaderaDet är ju VÅÅÅR där!
SvaraRaderaTa med dig den när du åker tillbaka. Här i sthlm väntas det ännu mer snö. Det ska snöa i 3 dagar och temperaturen ligger på härliga -7 grader.
:)