söndag, februari 07, 2010

Downtown, Victoria


min raring

5 kommentarer:

  1. Anonym21:22

    cherryblossom!

    SvaraRadera
  2. lenni21:43

    åh, körsbärsträd. ta med ett hem till mig!

    SvaraRadera
  3. jaa, visst ar de sjukt vackra.

    SvaraRadera
  4. Anonym09:03

    man blir ju mållös herregud så vackert:)))mami

    SvaraRadera
  5. Det är ju VÅÅÅR där!

    Ta med dig den när du åker tillbaka. Här i sthlm väntas det ännu mer snö. Det ska snöa i 3 dagar och temperaturen ligger på härliga -7 grader.

    :)

    SvaraRadera