elin
tonight's music,
söndag, februari 28, 2010
är sugen på att baka, bullar kanske, eller matbröd ?
tror jag ska gå på konsum och handla jäst, har massor med mjöl hemma.
saknar min man, min underbara, heta, skäggiga, mjuka, fina, underbara man.
tror saker och ting kommer ordna upp sig,
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar