elin
tonight's music,
tisdag, januari 19, 2010
jag har varit och simmat ikväll,
det känns i kroppen,
en skön trötthet.
har varit en jobbig dag på jobbet idag,
mycket av allt, seg och irriterande,
men det var inte riktigt min dag heller.
jag behöver nicholas,
känna hans värme,
han är bäst. :*
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar