elin
tonight's music,
lördag, januari 23, 2010
har haft konstiga feberdrömmar hela natten, två mardrömmar, vaknade båda gångerna i panik,
min kropp är seg och gör ont, idag känner jag verkligen av sprutan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar