elin
tonight's music,
tisdag, januari 12, 2010
det har varit en dryg jävla dag på jobbet idag,
massa diskussioner och tjafs hit och dit med fack och chefer.
det är så orättvist, jag blir galen.
dock är min baby på väg till vancouver,
hoppas det går bra.
<3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar