elin
tonight's music,
onsdag, december 02, 2009
inte de bästa nyheterna från sjukhuset, så har känt mig lite låg de senaste dagarna.
sen förstår jag inte vad som händer på jobbet, om de inte sätter upp mig på den högre tjänsten nästa termin vet jag inte vad jag gör.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar