elin
tonight's music,
lördag, december 12, 2009
idag är det lördag och jag har ingen aning om vem som åkte ur idol.
tvättar, spelar wow och pratar med min raring.
imorgon blir det pepparkaksbak,
sjukhuset måndag, 1430. jag är sjuk,
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar