måndag, november 30, 2009

helgen avklarad, en dag kvar.
idag har jag sushi till lunch, vilken toppendag.

2 kommentarer:

  1. Anonym11:13

    Antar att du var ganska nöjd då:))) /mami

    SvaraRadera
  2. Sushi... det är så underbart!

    Nu fick du mig sugen på att lämna min tråkiga matlåda hemma i morgon och lägga en 100 lapp på lite härlig sushi istället. :)

    Hoppas allt är bra :)

    Kram

    SvaraRadera