elin
tonight's music,
söndag, oktober 25, 2009
känner mig yr, det är säkert all sova hit, kan inte sova dit, all vaken tid man ligger och vrider och vänder sig, jag somnade tillslut, vid halv fem, vaknade vid halv 12,
(du är ren glädje :*)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar