elin
tonight's music,
onsdag, september 23, 2009
sover oroligt på nätterna, vaknar flera gånger och har en axel som gör ont, låter sjukt, men har sovit för mycket på senaste skulle jag tro, brukar få så då.
sover full av saknad, längtan, nu är det bara en vecka kvar. :*
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar