så sitter jag här igen, vid en dator med internet på arlanda, ska snart ta bussen till västerås och umgås med elisabet, imorgon bär det av till canada, och min älskling.
Berätta vad du gör love! Jag blev så glad när jag loggade in på msn och du var online, det visade sig vara Mahmut som hette elin. Kul kille, som alltid. :D
Försökte skicka ett sms men vet inte om det kom fram ;P
SvaraRaderaville iaf bara säga att du ska ha det så jättebra hos nick! du får hälsa honom. love you! :)
Berätta vad du gör love! Jag blev så glad när jag loggade in på msn och du var online, det visade sig vara Mahmut som hette elin. Kul kille, som alltid. :D
SvaraRaderahahaha. han ar som han ar, in good and bad. ><
SvaraRaderamin telefon funkar inte av nagon konstig anledning, i'm gonna try to fix it !