elin
tonight's music,
måndag, september 28, 2009
är helt slut av sprutan idag,
sov konstigt, senast jag sov sådär konstigt att sprutan var i san diego, (åh. älskade san diego.)
ikväll ska det packas, kläderna har tvättats, härligt.
2 kommentarer:
Jessica
10:16
Åååååh, San Diego.
Svara
Radera
Svar
Svara
elin
12:50
i know !
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Åååååh, San Diego.
SvaraRaderai know !
SvaraRadera