hemma i öre, jag och mamma har ätit förrätt, nu blir det snart plankstek, jag gör älggryta också, sen ska vi umgås med rebecka och se film.
skönt att vara i öre, jag saknar livet på landet,
på tal om sakna, så saknar jag nicholas så det nästan gör ont ! :)
Det var så mysigt att ha dig här Elin/Kram mami
SvaraRaderadet var mysigt att vara hemma ! :)
SvaraRadera