elin
tonight's music,
tisdag, augusti 18, 2009
ledigdag, vaknade, ringde baby, tänkte sova lite till men äsch, har ju sovit mina timmar.
idag ska jag baka banankaka, göra en fläskfilégryta och sen vet jag inte.
igår kom jessica hit, det var så mysigt, like old times.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar