tisdag, augusti 25, 2009

jessica min älskade vän bjöd mig på pizza och sen hängde vi på migrationsverkets hemsida,

jag saknar dig baby, så otroligt mycket och vill inget hellre än att vara dig nära.

2 kommentarer:

  1. migrationsverket? ska du bli en utvandrare?


    kram

    SvaraRadera
  2. nejnej, snarare tvärtom om det skulle vara så, :)

    SvaraRadera