tisdag, juli 28, 2009

tung dag, många tårar, många kyssar.
denna månad är kärlek,
nu väntas oktober.

(lika underbart att umgås elisabet.)

1 kommentar:

  1. Rebecka15:20

    he´ll come back love <3

    blev så glad när jag såg dig idag !

    SvaraRadera