elin
tonight's music,
fredag, juli 24, 2009
regnet bara öser ner, och mysigt är det.
dock ska vi åka till tove och grilla ikväll, men det ordnar sig.
sitter hos mor, fick tvätta här. vi hade inget vatten i lägenheten.
nicholas är bäst och jag är glad.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar