elin
tonight's music,
onsdag, juli 15, 2009
igår åkte nicholas och jag till staden för att umgås och spela spel med bror och hans flickvän.
max, wii och sedan minigolf var gårkvällens aktiviteter, helt sjukt vad dålig jag är på minigolf, men vad roligt det är !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar