elin
tonight's music,
söndag, juni 28, 2009
finaste helgen på länge !
idag har hela larssons familjen varit hos PA och nath och städat ut lägenheten,
sedan gjorde vi ett grillkalas hemma i öre, äta ute är såååå skönt.
sen har även årets första bad gjorts, länge också.
snart är det dags. :*
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar