elin
tonight's music,
måndag, april 06, 2009
har inte varit min dag idag,
men har fått blommor av lisa, fina lisa,
tulpaner och påskliljor. åh,
och världens bästa mamma lagade middag och bjöd oss, och linda är bäst.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar