elin
tonight's music,
torsdag, februari 12, 2009
kan inte förstå att jag har varit hemma två och en halv vecka, det känns som en evighet.
jag vill tillbaka, då är det som jag vill att det ska vara,
tror inte du fattar.
ikväll har jag haft besök, mysigt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar