tisdag, januari 13, 2009

pascha the king, and charlie, the unicorn rat.


3 kommentarer:

  1. Anonym18:03

    Sööt "saaarlie" och pascha :D /rebecka

    SvaraRadera
  2. Anonym18:43

    Charlie kan aldrig,aldrig vara renrasig. Never ever,måste vara Irländsk Setter i han. Ser ut som Ninas valpar:)

    SvaraRadera
  3. jag haller med dig, det maste vara det, det komiska ar att han har pa papper att det ar en golden. lurad.

    SvaraRadera