tonight's music,
Sööt "saaarlie" och pascha :D /rebecka
Charlie kan aldrig,aldrig vara renrasig. Never ever,måste vara Irländsk Setter i han. Ser ut som Ninas valpar:)
jag haller med dig, det maste vara det, det komiska ar att han har pa papper att det ar en golden. lurad.
Sööt "saaarlie" och pascha :D /rebecka
SvaraRaderaCharlie kan aldrig,aldrig vara renrasig. Never ever,måste vara Irländsk Setter i han. Ser ut som Ninas valpar:)
SvaraRaderajag haller med dig, det maste vara det, det komiska ar att han har pa papper att det ar en golden. lurad.
SvaraRadera