elin
tonight's music,
fredag, januari 30, 2009
min tunika luktar usa, det där underbara sköljmedlet,
åh.
jag saknar usa, jag saknar usa, jag saknar usa.
jag lyssnar på kanye west och plågar mig i underbara minnen.
så fiiint.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar