elin
tonight's music,
tisdag, januari 06, 2009
framme i san diego,
lika vackert som alltid, har saknat det har stallet.
galet i atlanta, inte varat fel, men, vi kom pa nasta flyg, sweet, tack gode gud for det.
mahmut ar lika sot som alltid.
1 kommentar:
Anonym
20:58
Skönt att höra att ni är framme =)
Ha det så trevligt o via upp i solen =)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Skönt att höra att ni är framme =)
SvaraRaderaHa det så trevligt o via upp i solen =)