tisdag, januari 06, 2009

framme i san diego,
lika vackert som alltid, har saknat det har stallet.
galet i atlanta, inte varat fel, men, vi kom pa nasta flyg, sweet, tack gode gud for det.
mahmut ar lika sot som alltid.

1 kommentar:

  1. Anonym20:58

    Skönt att höra att ni är framme =)
    Ha det så trevligt o via upp i solen =)

    SvaraRadera