yrseln kom idag också,
trevligt besök sådär på en söndagseftermiddag (...)
i övrigt pysslas det för ett usabrev, mat borde göras och jag längtar efter usa, såååå mycket.
snart ska jag även bege mig till hammargården och spela rummy, det blir fint.
och du, :*
Tja sötis! du är utmanad på min blogg ;)
SvaraRadera