elin
tonight's music,
onsdag, december 10, 2008
skickade glädje till södra usa,
synd bara att jag inte kunde skicka mig själv.
det får bli nästa gång kanske,
helt slut i kroppen,
febern satt kvar imorse, den är borta nu dock.
jag känner mig ensam.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar