tisdag, december 23, 2008

du är så jävla låg, så jävla låg just nu.

2 kommentarer:

  1. Anonym19:16

    Ehm, vem är låg?
    saknar dig med. Hoppas ni får en fin jul imorgon!

    SvaraRadera
  2. han där borta i väst, uh.
    detsamma vännen !

    SvaraRadera