elin
tonight's music,
torsdag, november 20, 2008
sovit tre timmar ikväll, som om jag inte kan sluta,
nu är jag vaken, ska nog sova snart igen.
inte min dag idag, verkligen inte min dag.
imorn slutar jag 16, skönt.
och saknar gör jag,
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar