elin
tonight's music,
måndag, november 24, 2008
på onsdag ska jag hämta sprutorna,
avbetalning på apoteket, guld.
i övrigt, en rätt tråkig dag på jobbet.
fick lite fina ord på lunchen dock,
och nu sitter jag och spelar.
funderar på att sova en stund,
jag fryser.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar